我記得我考中文小組討論
我個題目係"打綱上日誌是好"類似嘅題目
我記得我其中一個POINT係"打綱上日誌可以對自己做過的事作出反醒"
我終於感受到呢一點
我琴晚回想起我係XANGA打過嘅其中一篇野
我發現自己很自私
我依家好似因為自己跑唔到而拉住隔離果個唔比佢跑
我諗我都應該學下咩叫真正嘅"放手"...