今日9點起左身打機.....打到11點同煇佬同埋情書傾電話-3-"傾傾下情書
係咁叫我返教會,又唔知返去悶...冇野做...跟住就同佢地班人去9龍灣睇戲
【大丈夫2】,都ok好睇既...睇完冇野做...就諗住去打機啦...去晒幾間都冇
間有位...搞錯>,<...跟住飛的去西9龍""60幾蚊""=.=""去到食壽司,一
路食,一路玩,好開心....食到差唔多5:00,上左去奇趣間遊戲機中心玩,不過要買金
幣先玩得,跟住去買-.-"買左成200蚊喎,見到人玩頭d,勁正囉,跟住我地又玩,
係咁飄[而],正爆,玩到差唔多8:00,去左m記食野,食完野走lu,返到屋企冇野做,
悶!!! |