| k7895123 |
|
|
暱稱: ~根~ 性別: 男 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
:: 最新日誌 ::
:: 日誌分類 ::
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
:: 站內搜尋 ::
|
 |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
~好熱呀~  |
哇,今日成日都咁鬼死熱,真係好想去游水呀!!不過要留在屋企溫書先至慘呀...
又熱又唔爽,搞到我成日都好似係焗緊桑拿咁.
不過有一件事就今我開心到極呀,本來我正猶疑打唔打俾啊菊個陣,
佢竟然主動打左俾我先喔,我真係好興奮又開心呀,
因為佢成日都係打電話俾女仔問佢地些功課點做架嗎,
今日佢竟然打俾我,來問我功課,雖然我唔知佢係唔係找唔到人問先至找我,
不過我都好開心.
今日真係美好的一天呀!!
|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
無聊ge一日  |
今日真係好無聊呀,一日到黑都係做功課同溫書,不過唔知係唔係無聊得濟,
我成日都在想佢(菊)些也,可能我真係鍾意左佢啦,如果唔係我點解會咁呢...
我一路做功課一路想,到底佢在做緊咩呢,佢又會唔會掛住我呢...
雖然我好想打電話俾佢,但係我都係冇膽,因為我害怕打俾佢之後唔知講咩先好
又唔知佢會唔會開心,唉!!
係喔,仲有我今日把我個網誌俾左我ge好朋友,佢係我第一個俾網誌ge人,
佢仲幫我留左好多個留言,雖然全部都係串我ge野,不過我都好開心.
因為我知佢都係關心我啫.. 多謝晒! ( Red 莉 斯 ) ^.^
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
~羽毛球比賽~  |
今日我又同我啲friend去打羽毛球啦,真係好開心,不過,話就話係去打羽毛球,
但係就係去打牌啲多,我地一路打一路吹水,好鬼死搞笑呀!! ^.^
不過好似我最興奮,打完牌又打羽毛球,一路都冇停過呀...
但係臨走果陣我就有啲唔捨得呀,~.~ 因為我又要開始溫書啦...
果班女仔仲話明日佢地會出來玩喔,唔知佢地去邊呢,好釆我有問 菊 啫,
佢話聽日去買禮物喔,唔知吳詩琪佢兩姐妹係唔係聽日生日呢!!
等我下星期去問佢地先,順便買禮物送俾佢地!!
不過唔知我會唔會俾 Kelvin 打呢,~.~ 因為佢鍾意 啊詩 呀嗎!!!
不過今日真係好開心,我想每日都係咁就好囉!!! |
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
~淡忘~  |
我今日番學,對前日的事已經忘記左七七八八啦.我都冇咩唔開心啦 >.<
但我就好似對 菊 的感覺好似淡左好多,我竟然同佢傾左唔夠兩句,
而且我見到佢同第二個傾得鬼死咁開心我都冇咩反應,如果係以前的我,
我一定會吃醋的,可能真係我地的感情淡忘左啦!!
不過我依家都好似冇咩啦,都係努力些溫書啦,就尼要UT.
今次一定要比上一次高分先得~~幹巴爹!!
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
覺醒~  |
雖然今日ge天氣唔算太差,但我ge心情就唔太好啦,
我終於醒覺原來我好耐都冇開心咁笑過啦,點解我僧咁架,我明明冇也,但點都笑唔出,
我真係好想以前咁大笑,可能自從我坐左喱個位之後,.....我都唔想架.到底我笑得最開心
果陣係幾時呢?我又係為左咩而笑呢?
人點解會咁情緒化架,一時開心一時唔開心,今日我又唔開心啦...冇人可以同我傾,
我又唔知可以同邊個講,究竟點先可以開心點呀!!
我維有把喱件事寫在喱到!! ~.~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|
| |
 | |