2010 年 2 月 7 日 星期日  |
短暫的輕鬆~  |
分類: 未分類 |
終於開始放假na~~ 等呢日等左好耐
上到高一之後, 冇幾日係訓到好教
由琴晚訓都今朝都訓左我11個鐘, 而家可以話精神飽滿~
不過個天唔賞臉, 落左場大雨...
眾諗住今日去買3 tim...
算na, 留係屋企做宅男算- -"
琴日班總結國產係度講兩段黎班ge整體情況
之後就宣布前十名同d進分ge同學
前十名有20蚊攞呀, 好彩有我份~
之後係度佈置寒假作業
又要作文... 我眾寧願做數算, Roal又要整個DV wo...
好克人憎lo, 比人有個開心d ge假期都唔得...
|
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
暫時的解脫...  |
分類: 未分類 |
呼~ 今日終於考完試
今段真係衰到冇得再衰, 下段真係要努力呀
不過次次咁樣講, 結果都係... 唉
今段同人打賭輸硬NA~ 點算好, 又要比人串 > " <
算NA, 都冇解... 鬼叫我自己唔努力
講下呢六日考試GE情況先~
語文就慢慢NA, 都有7字頭GE~ (唔合格唔洗做中國人LU)
三角唔合格就算唔撞牆死都比人笑死NA...
英文, 唔好提... 有史以黎最差GE一次, 不過都合格
物理同地理就兩科都兼顧晒, 起碼都有合格
最辛苦就係歷史同化學, 前一晚全攻歷史, 化學溫得個一個鐘, 不過化學冇衰, 歷史反而衰...= ="
最尾一科GE代數係我GE強項, 合格緊係唔洗講, 不過最尾幾題個腦死左機, 臨尾一, 兩分鐘先諗到, 鬼夠時間寫!!
而家超驚歷史LO, 下星期快D公佈成績NA~ |
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
| 一年戰爭, 第二戰... 開戰!! |
分類: 未分類 |
琴日去左中央溫語文
都溫得好快, 大約三個鐘, 好彩有打溫習紙~
之後陪個好友去睇袋...
買完, 去左潮館食野
唔知我係咪溫習溫傻左, 食面食勁辣湯底
個好友都o左嘴, 問我係咪癲鬼左
之後發生ge事... 我發現人做野要就下自己ge能力, 唔可以勉強...
之後返到屋企食完飯又繼續溫, 順便打埋英文翻譯同課文(唔想翻書)
之後差唔多12點就去訓
今日就係戰火之中起左身
真係好憎冬天ar, 次次起身都要賴下床先得- -"
之後返到學校根本就係度吹水, 冇咩點溫
打左鐘, 上樓上, 派卷, 考試
發現... 超少野考, 都ok易, 作文就佔最多分...= =
作文作到死下死下, 根本就是在唬爛...
作到最尾一行, 諗唔到寫咩, 閃人!!
之後去肥麟屋企溫三角, 一個勁人同一條廢柴(我)都溫好快溫晒
之後而家返到屋企係度打blog, 等陣眾要返工
返完工眾要同班d人溫三角, 今日又要有排先返到屋企...
Just do it, I will success!! |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 21 | »
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|