| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
*&^%$#@>< 2006 年 12 月 9 日 星期六 ><@#$%^&* |
| 2006-12-09 |
|
M..今日都幾happy & happy..
92同埋78..估吓啦..( 英文同埋數學 )
今日個死人劉倬x..佢搞到我好想講比miss leung聽佢d野囉..不過因為xxxxxxxxxxxxxx算啦..
佢今日無啦啦走去扯我件 3 喎..頂佢呀..咁我咪ling佢書包裡面果file擺係......果道囉..
========================================================
之後放學走左去學琴...學完琴就同陳鎵榆去左M記
之後又係左圖書館..之後又係公園...
其實我依個禮拜日日都同陳鎵榆一齊去公園玩..
其實我地都唔算玩..我地去果道玩BB姐...
ka..wa.."e"..呢??

|
| 刊登時間︰2006-12-09 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
*&^%$#@>< 2006 年 12 月 7 日 星期四 ><@#$%^&* |
| 2006-12-07 |
|
今日十吓十吓咁...
成早樓樓 7 點幾起左身
8 點幾走左去黃大仙地鐵站同鄺老師、黃鶯仲有洪姐搭地鐵去xx地方比賽..(中文獨誦呀..)
痴線嫁...搭地鐵去都要咁耐..企到我腳都軟埋
頂佢呀..我好不自覺地咁講左句粗口...""無奈
差唔多到我果震勁緊張囉...成個身都震哂..
之後比賽完就番番去學校..叫個I T 哥哥留係道幫我地ling張成績表...
等到2點幾..##個死人IT哥哥番左黎..問佢ling番我果張成績表..
睇完...都ok啦...不過我點都唔信我同洪姐會一樣分囉..佢讀得so bad呀..都唔係幾明
連鄺老師都話佢讀得唔好呀...有冇搞錯姐..頂佢個B呀...
==============================================================
跟住番到黎都成12點..食完野就同黃鶯一齊溫吓書
之後到英文考試..好ok啦..得一條唔識..唔應該講話唔識..係唔記得左至岩..
唉..不過都算啦..過去左既野..

|
| 刊登時間︰2006-12-07 06:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|