留 番 個 言↓↓↓
 咁 就 會 心 想 事 成 嫁 啦 ^^^

 記 得 開 喇 叭 喔 ///

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-02-12
2007-01-14
2006-12-24
2006-12-21
2006-12-17
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
*&^%$#@><  2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天  ><@#$%^&*


2006-12-09

M..今日都幾happy & happy..

92同埋78..估吓啦..( 英文同埋數學 )

今日個死人劉倬x..佢搞到我好想講比miss leung聽佢d野囉..不過因為xxxxxxxxxxxxxx算啦..

佢今日無啦啦走去扯我件 3 喎..頂佢呀..咁我咪ling佢書包裡面果file擺係......果道囉..

========================================================

之後放學走左去學琴...學完琴就同陳鎵榆去左M記

之後又係左圖書館..之後又係公園...

其實我依個禮拜日日都同陳鎵榆一齊去公園玩..

其實我地都唔算玩..我地去果道玩BB姐...

ka..wa.."e"..呢??

 

刊登時間︰2006-12-09 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



*&^%$#@><  2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天  ><@#$%^&*


2006-12-07

今日十吓十吓咁...

成早樓樓 7 點幾起左身

8 點幾走左去黃大仙地鐵站同鄺老師、黃鶯仲有洪姐搭地鐵去xx地方比賽..(中文獨誦呀..)

痴線嫁...搭地鐵去都要咁耐..企到我腳都軟埋

頂佢呀..我好不自覺地咁講左句粗口...""無奈

差唔多到我果震勁緊張囉...成個身都震哂..

之後比賽完就番番去學校..叫個I T 哥哥留係道幫我地ling張成績表...

等到2點幾..##個死人IT哥哥番左黎..問佢ling番我果張成績表..

睇完...都ok啦...不過我點都唔信我同洪姐會一樣分囉..佢讀得so bad呀..都唔係幾明

連鄺老師都話佢讀得唔好呀...有冇搞錯姐..頂佢個B呀...

==============================================================

跟住番到黎都成12點..食完野就同黃鶯一齊溫吓書

之後到英文考試..好ok啦..得一條唔識..唔應該講話唔識..係唔記得左至岩..

唉..不過都算啦..過去左既野..

 

刊登時間︰2006-12-07 06:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]