今日一早就同江 海星 強 去左天水圍游水!!
朱 放飛機 星星又唔黎-口-唉...
不過都幾好玩=] 2個男仔係咁游水- -我又唔識!!
係咁和牙江玩 (sir)滑梯 哈哈
今日個天好掂 又唔曬 又唔落雨 真係岩岩好>33<
之後2個男仔等左我地一陣- -好不滿..話我地太慢...
跟住一齊去左食m記@@食完 等埋 勉 程
哈 去左兒童機鋪和江玩太鼓 跳舞機(唔掂)
一齊去左網吧打機...打勁舞...世紀(用腦用左好耐)
then去左牙江屋企問佢牙妹借校服..
番學校做畢業禮既服務生@@..
d老師著左袍...好令...冇同佢地影相><
下年一定要影夠佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
見到人地畢業自己都好有感覺- -
下年企係上面既...係我了>3<下年就畢業..
上到中5的話!!大家想唔想下年見到我呢!?
|