| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 28 日 星期六  |
玩玩人哂~~  |
分類: 未分類 |
玩lu..........
今朝神早流流
9點醒左
邊有人咁早ga!!???
9點起身ar 大老
平時都11 12點LA (我)
但係為左陪小蚊 zuki holly
去萬宝買布
咁就冇左10幾20個鐘頭近la∼∼
>3<
去到萬宝
買完布布
搭taix去neway
曄......
勁快有房
係間大房黎ga
俾咁大 做咩bo
拓咩!!???
有d虛
末諗住揾人黎lor
冇個得
得返人參同ar志
都好∼∼
1開門俾我見到d5多想見到ga野
shit.........
同佢地去廁所
冇耐就走la
之後等埋佢地
1齊去影貼紙相
去到個時
搞左好耐...(玩)
SIN去影
個個都係凱子
之後去KFC食野
食食下
見到AR洛哥哥同細佬(F.1個個)
係到玩
之後人參同我細佬都玩BO
=.=”
各散東西
5講住
隆仔叫你去都5去
嬲AR~~~
88LA
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 53 | »
|