|
|
2010 年 12 月 19 日 星期日  |
2010-12-19  |
分類: HOLIDAY |
這兩天真的忙碌;P不斷吃吃`
中環->睇生意' 會虧本嗎?不
尖咀.;'行行行;買買買;吃吃吃
PIZZA-->好味^_^ 生日快樂.!
爺爺大壽--> $$$ 哈哈`)小左
LKB以後可能天天見 ♥(K)♥
開[心的是今日見到你^_^`呵
節日;平日等與你一起渡過;)
|
| 發表時間:2010-12-19 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咩生意牙0.0?! 仲乜唔搵我1齊去食T^T 悶死我喔!! LKB是誰.v. c0mmenT:)
|
|
|