放假第一日.
金日去左燒嘢食in大尾督.so happy!
金日我又遲到左,對唔住吖!大家.
Gi...s0r吖!因為我整到你同x鬧交...真系好對唔住!
去到燒烤場.好曬!又起唔到火,D嘢食又冇曬!慘...
2點幾先起到火.跟住就拎番D嘢食番嚟啦!終於有得食啦!餓爆吖!
一邊燒一邊傾計.正!之後仲玩dare&dare.超正!輸左要kiss人地face!
燒完跟住系度影相.影到好搞笑!
玩到6點幾就走左啦!
HaPpY DaY~