金日系Emma的大日子.她生日了!
祝你生日大大大快樂!
10點半.去新達搵壽星女佢地.
跟住就去左大中唱K啦!
唱唱下就同Naomi去買蛋糕.諗住卑個驚喜卑emma!
希望你開心啦!
唱完影貼貼.第一次咁多人一起影!好正:>
影完.壽星女、nicole、Michelle...走左!得番我、gi、naomi、yat、emily~
之後就去左買酒飲,玩dare&dare、朱古力波吖彈彈波!好好玩!個個都顛顛地...
emily飲到wingwing地,醉左啦!
5點幾.番屋企啦!
Emma Happy Birthday!
|