最近天氣凍左... 最近身體差左... 最近同老公恩愛左... 1個星期病幾次.... 1個星期痛幾次.... 尋日又去睇醫生... 醫生話我條氣管生左粒野.... 但係就好細粒... 因為果粒野... 令到自己作嘔... 我冇問醫生野... 依+諗反尋日d野... 有d心寒.... 我諗我要好好休息.... 睇完醫生去左老公的公司食飯... 我依+最擔心ge係.... 公司d人又亂講野... 我知道份工做5到幾耐.... 唯有再去搵工... 搵到工就自動消失係exp...