補打 9/11 尋日劈酒+煲煙 痴左線..又訓街..又喊 俾龜逗 12:00先番屋企.. 10/11 今朝起身wingx2地 仲要補習..好眼訓 之後係屋企悶 同牙b佢地去左Drxxxxx打波 食埋飯先飯 明明是那麼的傷心 但為何又要裝作開心的樣子'! 淚已流下'你會感到心痛MA?`