尋晚俾人鬧左2粒中..我就足足喊左2粒中 知左都仲要問`明知故問' 黑人憎囉 今朝m 記;‹吾講啦`=] 唉..E排番學d感覺好怪 成日都feel到吾開心 都吾知點解:‹ 上堂`悶悶悶 小息'lunch都係咁 放學..練波 搵吾到湛紀賢,,冇抄到 練完同怡照去7仔食野 之後係新元中某地方到hea 我識啦*v* |′_,,我失魂因你屬別人*°/