KaThY(蚊蚊MANMAN)小啡既BLOG
希望幸福常在.....
但現實往往相反....
k_lovek
暱稱: kathy{蚊蚊manman}小啡
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
m(-_-)m
M記的竹舞y(>m<...
2009-2010
2010
舞蹈
文章分類
全部 (7)
日記 (4)
學校 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 274
2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


陸運會既第2日..... 開心 分類: 學校

我今日超早去到會場,之後不斷禁嗌(羅左好多野he....he)

到左食lunch,就同mimi她地一齊去食7仔,

都5係想象中禁難食姐..

我買左杯野飲,但係她地話我5可以飲,

因為有酒精wo....

放學去左影貼貼

之後再去左海港城,

買左杯雪糕,都幾好食!!

(我發現蚊蚊(manman)都幾好聽wo~)

PS:你一定要同我去海港城食野AR!!!



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


陸運會既First Day.... 分類: 學校

今日係運動會既場地,

我地果社坐左係最尾,同我地FD分開得勁遠,

上半場我同我同班同學嗌到就黎無聲(為左要一D野)

lunch,就同辣椒他地一齊食麥麥

,但係冇晒位,所以就去左出面坐

放學之後,去左書店買D野就走.

期待聽日既野....