3/2
3/2*
唉,,/3\
一早起身*陪牙媽見家長..
頂**
見完去搵牙渣**
之後傾一陣計**就同小魚1起落去..
佢地BBQ*我就吾BBQ喇**
一陣*老公黎左*@@仲有君君..鵬鵬..
之後我地就落左沙灘*
跟住肥鵬無啦啦話BBQ=.=
咁我同老公就睇爐**
無幾耐華DEE..鋒..地地黎埋*
之後過返去搵小魚佢地*
我地係到飲酒**
飲飲下,,維維吾舒服*
咁牙渣就同佢行下*
點知牙渣走去同老公講我飲醉左**
傻傻地..搞到成班友仔真係以為我真係醉左..
無奈..-3-我點會咁易醉牙**傻的*
之後老公就拉走我..去沙灘了**
嘻嘻**^^
同老公一齊坐係沙灘..好舒服**
無啦啦牙渣*叫左一班仔黎左@@
我就過左去搵佢**
唉唉**
之後我同老公就走先**上返去*
上到去..佢地話買左2打酒 -.-
但好快飲哂*勁**
跟住我12點幾要走了*牙媽要我番去**
咁老公就送我番屋企*
P.S 老公 [ 小華華 ] .. * ' ` >3<
仲有老公唱左幾首歌比ME*
[我的最愛]..[人鬼情未了]..仲有好多牙,,
但我最中2既係呢兩首**
分享完畢*
|