5/2..6/2
5/2
去左海洋公園**
嘻嘻..
有我..環..梅..金..維..微..靈..肥..林仔..童..超人..牙郭..文..
哈**
好玩,,差吾多咩都玩哂..
好盡興..YA*
不過走前..我又同林仔玩到濕哂*
[乾住黎..濕住走]
跟住去左天澤搵老公*
柏雞,,君君都係到**
咁我玩到濕哂..老公就俾左件衫我著住先
跟住我地上左老公屋企*
見到老公的媽媽..*
見家長@@
不過好快就走了*..
一陣..老公同我番田景**
我同老公坐多陣**老公就送我番去喇..@@
嘻嘻..*盡興盡興>V<
6/2
今日**上堂**幾開心**
放左*係市中心等老公黎**
跟住老公黎到**
我地行左陣**食野**
之後老公同我一齊搭車番屋企..
老公上埋我屋企..本身諗住差吾多時間走既**
因為老公要去學跳舞*
點知..又冇走到**
咁我就同牙爸講..佢係到食飯*
咁老公就留左係到食飯喇..
老公仲好靜**@@幫我整D野..
跟住10點幾到喇..我就送老公走..
但我地仲坐多一陣*
之後老公又送番我番屋企..
但點知中途牙媽打黎話:
[做咩帶個男朋友仔番黎..吾比我見]
咁我就同老公講*
結果..我地就一齊番屋企上去..
上到去牙媽..家姐..家姐條仔..係到望住佢..
但老公趕時間..所以走先*見左一陣*
跟住牙媽同家姐話..
佢好斯文**哈
好笑!!~>W<
哈**..
估吾到咁快就見家長..
嘻..不過應該吾錯**
OKOK..
大約係咁喇..
分享完畢*



|