年三十晚*
今日年三十晚**
11點到喇,,老公打比我..
因為佢要上大陸..臨番之前都打個電話比我>3<
1點到喇,,整野同屋企人出去,,
嘻嘻..
著住老公件衫衫AND戴住老公送比我既陀錶*@@
4:10:::: 睇 { 翻生侏羅館 }*
都幾搞笑..哈*
睇到17:53
之後同屋企人行花市..
7點幾去牛記食飯**團年飯@@
嘻嘻..**************
PS::::::::::::::: .. 新年快樂 = ] `
分享完畢