2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 分類: 未分類

9月1日的早上

感覺好奇怪..日日都要返學..我地就要開始返工

好累..

每日返到公司d同事都好好人

不知不覺就返在5日啦

但係一早起身返工

要做到晚上真係好辛苦

今日全仔生日

唉~

我做一個待應..每日都有不同的客人係到食野

學生..情侶..男人..女人
每一日都為自己的生活去煩腦

有時候聽到d客人講d多數都係唔開心既野

做人..真係好奇怪

日日都要煩惱

吾...都唔知道點面對

收在工

一個人去塔巴士

真係好悶

開心  唔開心

都係得自己一個人

因為我自放棄在佢..一直都好唔開心

1年10個月

忘記真係一件痛苦既事

但係我決定

放棄在就要一直放棄

傷了的心,,

希望可以早日康復

就算幾多年都好

我都要忘記佢



ka03216666
暱稱: *﹏細風﹍//
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 1888