9月1日的早上
感覺好奇怪..日日都要返學..我地就要開始返工
好累..
每日返到公司d同事都好好人
不知不覺就返在5日啦
但係一早起身返工
要做到晚上真係好辛苦
今日全仔生日
唉~
我做一個待應..每日都有不同的客人係到食野
學生..情侶..男人..女人
每一日都為自己的生活去煩腦
有時候聽到d客人講d多數都係唔開心既野
做人..真係好奇怪
日日都要煩惱
吾...都唔知道點面對
收在工
一個人去塔巴士
真係好悶
開心 唔開心
都係得自己一個人
因為我自放棄在佢..一直都好唔開心
1年10個月
忘記真係一件痛苦既事
但係我決定
放棄在就要一直放棄
傷了的心,,
希望可以早日康復
就算幾多年都好
我都要忘記佢
|