**_.°×回 憶 是 不 可 以 代 替 的 _°o 人 也 不 可 以 代 替 ˇ〃
ka0917
暱稱: || | ︴°〞嘉。〞×╳
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-24
2007-10-23
2007-10-22
2007-10-20
2007-10-18
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天


2007-04-03 分類: 未分類

今日返9點,不過7點都係起左身睇電影...

返到去,仲未集隊,我珈喬.馮鈺華同我,

3個係陰雨操場抄歌詞,ha...抄咩歌?

講你聽我咪傻!開始崇拜,真係好悶,

d老師將個4首歌唱完又唱...

又搵d牧師上黎分享,同小學一樣.......咁悶,

仲遲左半個鐘,跟住仲要上去派假期功課,

足足遲左1粒鐘,唉...

諗住珈喬係出面食風,點知佢地班仲係到講,

我同馮鈺萍走返入我地課室,係到畫黑板,

寫好好好多功課,傻傻地,

放左學,即刻返去換3出街,

係節拍同珈喬一齊租碟,返去個時,

諗住落去食野,一入昌運中心,比我撞到我班d人,

3個(22,31,42),唉....

慘死,同珈喬好似撞鬼咁,跑,

買哂野,上去一路食野一路睇碟,跟住又織手繩,

搞左n咁耐都開唔到個頭,拎珈喬個個”浪”3架,

浪住d繩...搞左一大輪,係唔成功架...

發覺自己哂時間,落街,死人劉珈喬又嚇我,

我話一去昌運中心又撞到個幾個,

好彩冇,跟返行程,去影卡相,

影左20蚊...傻左,係部機到發癲.

跟住行左一陣街,去到吉之島,

呵...比我見到31,搭K12,

跟住去還碟,就去走lu