今日返9點,不過7點都係起左身睇電影...
返到去,仲未集隊,我珈喬.馮鈺華同我,
3個係陰雨操場抄歌詞,ha...抄咩歌?
講你聽我咪傻!開始崇拜,真係好悶,
d老師將個4首歌唱完又唱...
又搵d牧師上黎分享,同小學一樣.......咁悶,
仲遲左半個鐘,跟住仲要上去派假期功課,
足足遲左1粒鐘,唉...
諗住珈喬係出面食風,點知佢地班仲係到講,
我同馮鈺萍走返入我地課室,係到畫黑板,
寫好好好多功課,傻傻地,
放左學,即刻返去換3出街,
係節拍同珈喬一齊租碟,返去個時,
諗住落去食野,一入昌運中心,比我撞到我班d人,
3個(22,31,42),唉....
慘死,同珈喬好似撞鬼咁,跑,
買哂野,上去一路食野一路睇碟,跟住又織手繩,
搞左n咁耐都開唔到個頭,拎珈喬個個”浪”3架,
浪住d繩...搞左一大輪,係唔成功架...
發覺自己哂時間,落街,死人劉珈喬又嚇我,
我話一去昌運中心又撞到個幾個,
好彩冇,跟返行程,去影卡相,
影左20蚊...傻左,係部機到發癲.
跟住行左一陣街,去到吉之島,
呵...比我見到31,搭K12,
跟住去還碟,就去走lu
|