| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-06-27 |
分類: 未分類 |
今日好開 牙...去游水牙
一起身落雨,打比珈喬,
珈喬未起身,佢daddy話唔去,
跟住萍萍打比我,話好想去,
佢再打比珈喬,我地約10點游,
去到泳池,得我地3個,仲有個牙伯,
跟住就愈黎愈多人,跟住d人又同我地講,
妹妹留返條線比佢游,我地走左就罵佢,
個游池你游哂牙!!跟住游游下冇野玩,
走去跳水,跳左幾次,人地唔比跳,
又玩第2樣,玩水底包剪揼,
win左先可上水吸氣,
玩到個個就斷氣,就冇玩,
跟住我地又玩:
1前滾翻、後滾翻
2倒立 3一字馬
4跳舞 5扮樹熊
6水底游水 7扮死c
8水底傾計(咩都聽唔到)
9新版蝶式
10玩T-shirt
應該係咁上下......
跟住落雨...就去左沖涼,
我地企埋一格,係到等中間個格個個人走,
有3格,佢一走左,我地玩哂3格,
打通佢,玩水...沖涼就拉返埋...
走個時,萍萍唔記得拎T-shirt
行左好遠,我記得冇拎泳衣,
又走返去拎....行黎行去,
好鬼累.......
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 143 | »
|