今日一起身就去左接牙欣佢地放學-3-
之後上左肥樺屋企到玩"
愈玩就愈多人,,有成13個呢*,,
之後去左天盛,,
一路行一路諗佢d野"
唉
結果我都係喊左出黎..
或者牙亨講得無錯,,
我如果吾係on9既,,都吾使咁''
之後行到去ok,,牙亨又係到話我/3\
之後就走左去,,
搞到牙欣,,主謀要走黎追住我''
吾好意思 + 對吾住Ar*
之後上左肥樺屋企飲酒"
之後玩玩下MsN,,家家卑左佢電話我"
咁就打去Laaaaa"
佢地話家家講野句句都好似講卑第二個人知咁"
佢地一口咬定榮仔係家家隔離"
而我聽到之後,,就喊左出黎/3\
之後牙亨話:
如果你再吾講卑我地知佢係邊,,就無FD做,,
之後佢SD番個MgS黎話:
無FD做咪無FD做L0RRR"
/3\"
Ar*好辛苦aaa"
ps:其實係因為我吾甘心,,我等完你出黎,,最後既結果點解又係咁??點解??
既然你係鍾意個個家家,,咁點解仲要同我一齊,,點解到最後係我係到傷心..
而你同佢就可以係到興興我我??
亨,,對吾住Waaaaa"
我終於知道你講既所有野都係岩的"
我知我係傻左ddddd"
個日咁對你..真係好對吾住Waaaa"
個日我喊到牙媽都吾認得,,你仲落去買酒卑我飲"
終於知道你都吾係好衰的呢*,,
^^"我..吾會再打+鬧你的喔*
|