KA WAI的分享空間
原來 一起溫書等於去渡假,球場 喝啖熱汗也像冰茶,夏天的高空噴上塗鴉 懷念上學嗎?
ka233168
暱稱: 肥哥哥
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
20100821上海Concert
好賤LO.......!!!!!
生日在泰國^^
走堂去泰國過生日^^
反學LU!!
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NINE的HI5
PCHY的HI5
THAI TV9
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 43
今日人氣: 3
累積人氣: 1176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


中秋節玩得好開心!~~ 分類: 未分類

係前日,我同我屋企人一齊去左我呀爸個細老屋企食飯,戈一晚有好多人呀,差不多楊家的子子孫孫都黎齊,係戈度最大ga孫就係我,因為我呀爸係最大,我細老超得意,雖然佢5係成日見到我地屋企人,但係佢自己覺得就係同我戈家人係最好的,其他經常同佢玩戈d咁ga親都5係對佢好好!~~緊住佢戈晚好好笑,扮灑神秘咁,係度嗱d佢最中意食ga cake 出黎比我地,緊住佢就係度同我只狗係度玩!~~雖然佢只係得7years old 但係..........(5想打)佢個樣係好得意ga......



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


教師節無聊的日子 分類: 未分類

今日朝早一起身就無無聊聊咁睇左一個中頭電視,之後就洛街買早餐食,食完早餐之後係度整理e+用緊戈個blog,到整完之後冇野做,緊住諗諗下星期六問左花柳借左戈張譯文抄緊住抄完之後就打日記lu!~~



2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


開學的第8日!~~ 分類: 未分類

係今年,我讀戈一班可以講係有好有5好,因為在這一班裡面,我的好朋友全部係灑另外一班,只係得反肥妹,花柳,雖然有時上堂好悶,但係可以專心上堂,不過雖然上堂戈陣時冇人傾計,但是好釆的係這一些留班的同學仔在上堂的時候可以給我們歡笑,我都5之點解個個人都係度講仁班好好,5之係5係我地ga班主任同上堂ga呀sir好,咁又係,我都覺得我地班ga戈d先生好好,我已前係超5中意上數學堂的,但是e+超中意上,因為這個呀sir同我地講,你地上堂可以食早餐或者飲水,同打機,但係只有一樣就係5好嘈,上咁多堂已來,我最中意就係上數學堂同化學堂,不過我最希望今年可以上到高二!~~



2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天


終於都有得去旅社lu!~~ 愉快 分類: 未分類

係今日我同我呀媽2個人去左旅行社戈度問,開頭間間都話未出,緊住最後問戈間比我地問到有桂林同海南島,雖然台灣5成團,但係總好過冇得去ga,緊住我地就要諗諗先過幾日先再去,緊住洛大雨,我地就反屋企lu!~~



2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


平靜無聊地過這個暑假 滿足 分類: 未分類

係7月28日係反夏令班ga最後一日,戈日超早咁起身,大約7:30分就起左身la,5之點解戈日好想快d反到學校,緊住我就大約8點半度出左門口,去到巴士總站,見到有4號車我就上,緊住我望一望個司機,又係戈一個司機,因為我放學坐戈個司機駕車已經坐左2個星期,個司機都認得我,緊住我上車個司機就開口,又係你牙,我就話係呀係呀,個司機就話你都好準時wo....日日都見到你,緊住我就笑下就坐底左,戈日由於係遲左ga關係,駕車係冇物人同5多車,大約8點9就到左學校戈個巴士站,之後我見仲係好早,我就用左最慢步伐黎行,用左2個未行左上去,大約9點中上到教務處嗱鎖匙,呀魏sir話學校收左條鎖匙,緊住就等一陣佢話有人黎開門,等左一軍個課室開左la,之後就入左去等,已經係9點半la戈陣時,課室只係得戈3,4個人,大約到左10點呀sir就入左黎,緊住比一人一張ga無聊野就話可以走得,緊住個死主任就話5走得住,又話咩等公報成績WO....緊住份部人就等到11點到就走得,緊住我同貓人去坐4號車反屋企,緊住貓人就話等我一陣去嗱去旅行D相反黎比你睇LA,緊住我就話好呀好呀,反到屋企緊住就反黎打日記LU!~~



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


超開心!~~ 愉快 分類: 未分類

係今日放學反到屋企,我的姑媽打電話過黎同搵我呀媽,問我家姐大學讀邊未,緊住佢同我呀媽講就話,想係8月去台灣,我呀媽同我講叫我即刻上網找下一些台灣旅遊ga資料緊住我聽到之後我就立即上網搵,搵完之後大約3點中出去旅行社問資料,緊住我同我呀媽係度問8月份有冇台灣團,緊住佢就話有就有,不過就未成團,問我地有幾多個人,之後我地就話6個,佢就同我地講左一句,就係6個人牙,我地一團最少有10個就開團,之後佢就話有好大機會成團,之後我地再去幾間旅行社到問,間間都係話15個人己上先成團,之後我地就反屋企睇行程,睇下都已經好興奮la,希望今次去得成lu!~~



2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


5開心!~~ 分類: 未分類

係今日朝早我同李金龍,余耀龍佢地一齊塔的士反學,大約8點半度食完早餐一齊去新大樓搵課室,我係第1班搵5到我個名,之後我都安樂d,因為戈班有我5想見到ga人係入面,之後,到左第二班見到有我好多ga好朋友係入面,不過就......冇我,之後我就見到呀st最5中意戈2個人係我班出現,唉.....我心諗,佢地有幾差呀,唉...不過算LA,我都咁同STANLEY講5好理人地點睇LA,做好自己得LA,我諗反起戈句之後,我就冇諗洛去LA,為一一個希望,就係花柳可以給我地一個開開心心GA一年LA!~~



2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


今日終於都明白到你5反學GA原因LU!~~ 分類: 未分類

係今日朝早,8點半反到學校,之後反到去一個人都冇緊住第二個反黎GA係阮偉傑,之後就你李金龍佢地反黎,個課室終於都有人啦,緊住我GA好朋友( ST)終於都反LU,呀貓人反到黎緊住比佢去旅行D相我地睇,睇完之後呀雞就話今日係佢最後一日係E個課室就話要影相留念,緊住我地係度影相,跟住( ST)就好悶咁係度聽住歌訓左係張台到,緊住佢有一個電話入,多數都係佢呀媽打黎,因為聽得出,佢講電話都有少少激動,叫佢冷靜,緊住到洛去禮堂啦,呀SIR都5之係度等咩又5入去又比成績表,緊住我地大約12點半度就放學,放學之後我就同呀雞,( ST)佢地去搵卡路士,我地到左LA,卡路士幫我地洛單,緊住大約2點中度我地就走,之後我就塔車反屋企,我就去塔車,呀雞就去左7仔,之後( ST)就行路反屋企,我係塔車途中SMS比( ST)問佢做咩5想讀下令,緊住佢就同我講左好多野(............................隱藏),之後我就同怇講,5得呀,你要陪我讀下令呀,緊住就話讀......,之後就反黎打日記LU!~~

各位人兄,我希望你地5好呁樣對我D朋友!~~

你遲早逼我反面GA!~~

尤其係呀!~~



2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


今日同你講ga話 分類: 未分類

我最5中意有人欺騙我的,因為好耐之前有一個人係到騙左我好耐,佢都之遁我最曾人食煙ga,佢就係度講我從來都冇食過煙,緊住有一日係一個公園到比我足到,之後佢都見到我,我就冇見佢,我自己就走左去,緊住佢戈晚就同我出黎講,我就同佢謂清楚佢,你明之我最曾人食煙,佢都係要食,我就講左一句,你食煙我冇扮法左止你,但係你都5好比我足到,緊住戈個人佢叫反我做fd我都冇理過佢

我最後講一句:"我5想你地好似佢咁樣","你5好比我見到你食煙呀,你都之你自己身體5係幾好,我5想見到你有是呀,之5之呀,你應該之道我講緊邊個嫁la""我會叫佢睇住你ga la","我之前已經放棄左一個人gala"我5想放棄埋你呀!~~我信你e+冇食但係你要控制你自己之5之呀!~~5好見到人地食你自己又食呀!~~

!~~我5想冇左你地d咁好ga fd呀~~!



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


我會關心你地 分類: 未分類

我係學校已經冇物再信任GA人,係學校有D人表面上係關心你,但是實上,表面係關心你,係後面係到不停咁唱你,講你,我之你地係D咁GA人,不過我5會講出口,費是傷和氣,李金龍你講得對,我係學校只係得(卡路士)同(STANLEY)佢地2個信得過,我對佢地講咩都得,而且咩都可以講,但係面對住你地,我已經冇灑信心啦,連我係仁班入面最信得個佢GA人都出賣我,我真係5之點好,嘈佢又5係,打佢又5係,我就當咩是都冇發生過,希望佢自己自覺.我5想因為少是連FD都冇得做!~~

~李金龍~5該灑你同幫左我講E一句出黎~~

不過我戈句野5係話你同戈個人