我好悶我屋企的電腦bad了,我好唔開心有沒人幫我clesr好,這everyday我好想玩我的電腦但我沒玩,我好悶?有6天到家長日了到時要見家長我有點擔心和唔開心.你們有沒擔心了?我再屋企好boring和沒人和我說電話.我唔想再屋企因為我沒玩電腦.怎麼辦?
開心的一天,
我好boring and no interest.