| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| ◈聽日...◈ |
|
好q驚驚呀!!聽日要上苔呀!!係英文故事演講比賽..
有嫻嫻倍我,,大家一齊++油la!!唔知聽日會點呢?!

”流恩”閃字!!咩叫”流恩”,,就係use”梨&禾”o個d囉!!
今日放左學,,就進行最後惡魔式操練,,7:15到先走得!><
好驚x死得=苔上 sure WIN?
唔知la!!總之今日好x悶呀!!!!!!!!頂..>口<
>◈完◈</ |
刊登時間︰2006-05-12 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| ◈轉.冷衫◈ |
|
冷衫__________?
好唔開心..比李主任話tim..
但我中意呀!!吹咩?!
今日歡賞左傅恩&黃寶既日記仔..
林xx(唔係林恩)你好假呀!!
出賣朋友..就算我唔識你,,
都唱你,,你有冇”雷”嫁??
今日去傅恩既日記仔,,佢隻歌好high..
黃寶呢??佢d歌就好好聽呀!!>33<
今日依然係要寶課既!!!悶&死左!!...==
>◈完◈</ |
刊登時間︰2006-05-11 10:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 19 | »
|