| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 唱k |
今日要番排球..
本來番7點半..
點知我7點半至起身..八點半至番到去..
跟住去咗同牙嫲飲茶..
飲完茶就同姑姐&表妹去咗唱K..
超開心..
跟住去咗大舅父度食飯..
今日真係起開心牙-V-b
|
|
刊登時間:2007-10-20 06:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最殘忍的是..//\不愛你仍待你溫柔^*!?
我們在外星人的眼中..//\也不過是外星人^*!? |
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 癲咗一輪 |
今日上I.S勁搞笑..
個新黎個個老師代替周老師上i.s..
我地個個調曬位佢都唔知..
跟住曾展鵬同安安咗去我個組..
而我就調咗去婷婷個組(符敏婷)(我都係向右移咗一個位姐)
之後做實驗鵬個組又燒鉛芯又燒鑷子(鵬燒到個鑷子彩色)連回擊都玩埋..
佢地燒燒下..冇野好燒..我比鵬扯咗條頭髮落黎燒..
(係i.s我同婷婷係度係禁扯樹葉勁搞野)...
=======放學========今日因為係特別時間上課日所以早放..
放咗同賴紀上咗半場..
上到半場同賴紀談天談咗1粒鐘到..
就人咗球場同鵬佢地玩完一輸..
之後我就去咗紅磡補習..
跟住會合mother&sister去咗維苑食晚餐..
之後又去咗葵芳行街街..
買咗勁多野..
話好開心呀..
|
|
刊登時間:2007-10-19 02:14 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最殘忍的是..//\不愛你仍待你溫柔^*!?
我們在外星人的眼中..//\也不過是外星人^*!? |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »
|