| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
| 2009-12-04 |
分類: 平日 |
咁日同婷J&MO GOR一齊番
做咩次次都要我等架-.-
早上番到去都預左俾人攸架啦,係2C就知咩事
點知君君剩係講左一陣,但係佢要我地放學留低囉-.-
DT HEA
RECESS 搵人,行晒1&2&&3樓
DT 又係HEA
RECESS 搵人...
CHIN 訓教&考正音&默書
ENG 無啦啦話要DRAMA,o晒囉
LUNCH 食屎
IS 好想訓
LS 悶悶悶....
放學 俾君君&DOWNDOWN留
佢地真係好得閒咩
要我地寫尋日VA講過點咩,點記得姐
佢地痴線架,仲要4點9先放喎
之後一個人走
係咁,閉閉
CM~CM~
|
| 發表時間:2009-12-04 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
| 2009-12-03 |
分類: 平日 |
咁日本身自己一個番,點知撞到人喎^v^
MATH HEA
RECESS 吾知做左點咩
MATH HEA
RECESS 搵某人 屌,吾去咪吾去囉
CHIS QUIZ
蔡SM狂咁行埋黎 又吾俾我做上面v___v
MUS 入左hALL唱歌
LUNCH 食屎
ENG DICT吾識cryt_t
VA 好無聊 基本上堂堂VA都係咁
放學 去左MUSIC DAY
好吾好聽?一半半啦
聽到6點先走人
之同婷J一齊番歸
係咁,閉閉
留CM牙>_< |
| 發表時間:2009-12-03 08:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| 2009-12-02 |
分類: 平日 |
咁日好罕見咁踏28分就到左馬鐵站喇*v*
同CHERRY一齊番 好耐都未試過la
早上番到去點老師去晒開會
我可以光明正大咁做GB
ENG HEA
RECESS librarian
CHIN 作文,吾知點作好
RECESS librarian
MATH 訓左陣,佢講得好悶-.-
IS HEA
LUNCH 食屎
LS 抄抄抄
OLE 君君講左一陣,DOWNDOWN又講-.-
做咩佢地兩個咁鐘意廢uP架-.-
放學 librarian 多野做到死
做完之後去左小跳豆
之後同婷J番歸
係咁,閉閉
留左CM未牙?_?]]
|
| 發表時間:2009-12-02 08:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | »
|