)██|`[百痴仔。日誌﹏°||||■
唔會日日打...係咁多。
kaMiLi
暱稱: C。S。L「零」
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
5月6日
5月5日
好耐冇打啦...-_-
4月26日
4月22日
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 51
今日人氣: 32
累積人氣: 1156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


`▒__4月7日 分類: 未分類

今日成日都係呆呆的= =

因為我琴日只係訓左5個鍾..

我依家嘅心..仲係訓緊..

 

今日...我一邊訓...一邊作左個故事- -

我同左一個唔熟嘅朋友講{我想作故仔..}

之後佢就話我{你連畫畫都未畫好...仲作故仔..}

當然..我有唔開心..不過我就係到諗..

我畫畫得唔得...關我作故仔咩事..?

唉...算啦..我都知我畫畫唔得= =

都唔洗咁講..

我只可以講..多謝佢嘅誠實- -

 

我啲朋友話..我故事有小小似地獄少女= =

我都覺..不過其實認真咁睇..

係唔係好同的....

 

因為我都市唔合格...要成個練習做哂佢= =

我覺得{通識真係好多功課}= =

唔講...做通識功課~=]

發表時間:2008-04-07 05:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kaMiLi 的日誌)


mog 於 2008-04-09 10:37 AM 發表:
沒有人一出來就畫得好好的~~
還要不少時間去磨練~~
如果發現自己仍有地方畫得不好的話~
就表示你仍能進步~
進步是一件很開心的事來的~~
而且畫畫同想故事是可以同步發展的事~~
我一向都係一邊畫畫~一邊想故事的人~~^^
因為一些故事的情節也可以刺激你畫畫方面的靈感~~
所以儘管做你想做的事吧~^^
創作是不需要理由的~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CLASS 於 2008-04-08 07:21 PM 發表:
豬m= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



margolee 於 2008-04-07 07:55 PM 發表:
我由細到大都係一邊作故事一邊畫畫~~
所以你唔洗介意嫁~^^
因為我決心要大個之後出書~~
我會支持你嫁!!一齊努力~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viviankong 於 2008-04-07 06:16 PM 發表:
cM4you~
得閒去我個到啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rain_WaN 於 2008-04-07 06:12 PM 發表:
只要努力以赴 一定可以畫得好好的
我都有小小想cc你個故事耶>///
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keitafu 於 2008-04-07 05:49 PM 發表:
@@好想睇下你個新作呢~
畫畫唔好唔等於唔可以作故事既~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]