| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| `▒__4月7日 |
分類: 未分類 |
今日成日都係呆呆的= =
因為我琴日只係訓左5個鍾..
我依家嘅心..仲係訓緊..
今日...我一邊訓...一邊作左個故事- -
我同左一個唔熟嘅朋友講{我想作故仔..}
之後佢就話我{你連畫畫都未畫好...仲作故仔..}
當然..我有唔開心..不過我就係到諗..
我畫畫得唔得...關我作故仔咩事..?
唉...算啦..我都知我畫畫唔得= =
都唔洗咁講..
我只可以講..多謝佢嘅誠實- -
我啲朋友話..我故事有小小似地獄少女= =
我都覺..不過其實認真咁睇..
係唔係好同的....
因為我都市唔合格...要成個練習做哂佢= =
我覺得{通識真係好多功課}= =
唔講...做通識功課~=]
|
| 發表時間:2008-04-07 05:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mog 於 2008-04-09 10:37 AM 發表:
沒有人一出來就畫得好好的~~ 還要不少時間去磨練~~ 如果發現自己仍有地方畫得不好的話~ 就表示你仍能進步~ 進步是一件很開心的事來的~~ 而且畫畫同想故事是可以同步發展的事~~ 我一向都係一邊畫畫~一邊想故事的人~~^^ 因為一些故事的情節也可以刺激你畫畫方面的靈感~~ 所以儘管做你想做的事吧~^^ 創作是不需要理由的~~
|
|
|
CLASS 於 2008-04-08 07:21 PM 發表:
豬m= =
|
|
|
我由細到大都係一邊作故事一邊畫畫~~ 所以你唔洗介意嫁~^^ 因為我決心要大個之後出書~~ 我會支持你嫁!!一齊努力~~^^
|
|
|
只要努力以赴 一定可以畫得好好的 我都有小小想cc你個故事耶>///
|
|
|
@@好想睇下你個新作呢~ 畫畫唔好唔等於唔可以作故事既~哈
|
|