|
kaY101
|
|
暱稱: |︴KaY〝︳ 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
| 好嬲 |
今日朝早同小米,,張志雄,溫雞係m記到等,,等齊人就返方中,,
我地去左北江,,去甜心屋買糖食,,跟住就返方中了,
返到去,,個食蕉唔比我地入,,無奈,
講:「學生必須穿著校服方可進校!!」@@,
跟住入去練波,,同峰哥講叫佢落黎,
我同峰哥講可唔可以唔好唔跑圈,我隻左腳傷左,,
禁我行左一個圈,,佢就好惡禁罵我,,我開始唔鋸,,
跟住練傳波,,傳完了,,我咪射波,,個死人羅宏峰無端端掉我隻左腳,,
超火丫 ,跟住自己去左對面射波,,練完之後去左小食部,,
係到開組,,超悶丫,,
完左就去崇拜,,隻左腳超痛,,唔想起身,,
完左崇拜捱住禁射波,,要練返d準成度,,
打到5點半就走了,,跟住去左天柏打波,,
打到7點幾就返屋企,,返到屋企食完飯沖完涼,就溫書了,,
溫到10點幾就睇電視,,
聽日學界了,,要加油加油!!!
深情一眼摯愛萬年,,]
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 右腳好返左腳又傷@.@ |
今日返到去好眼訓喔!!上堂麻麻地咋,,
想訓教又驚個d死人頭黎巡堂,又唔敢訓wo,,
地理堂嘉俊整嬲左丹妮丫,係禁求佢唔好嬲,,個死人顏昭係禁講d野,,笑到我〝把〞
左係張枱到^^跟住上堂d野唔講了,,
講練波了,,星期日打學界了,,3點鐘係中央開波,,
所以練得好辛苦,,練到6點幾就走了,,返到屋企食埋飯就同f仔打波了^^,
打到11點幾就走了^^好攰,,,
回頭看踏過的雪 慢慢融化成草原,, |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 好憎... |
今日返到去,,無野做,,上堂唔錯,,
個文學ms係禁教我地點樣攞a,,唔錯,,!但係ms最後一日代堂,,
有d唔捨得佢,,完左午膳同嘉俊落去食野,,
放學就同嘉俊去北江,,買八爪魚丸,,好味好味,,
上到去我同嘉俊每人一部腦,,係到玩msn,,玩到5:30就開始補習了,,
好搞笑,,係禁同lai po玩,,又同劉嘉欣吹水,,搞笑,,
補到8點幾就走了!!! |
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| 下雨了]],, |
今日中史唔錯唔錯,,太好了,竟然無訓教啵,呵
唔錯唔錯!!今日團契盧欣裕叫我落去,,我講唔去,,
因為已經無心機去了,,地理今日測驗丫!!識d唔識d,,
午膳so happy!!我,嘉俊同歐凱軒一隊,wo!贏得超快,,
10秒就贏左了,,我地3個都o左咀,,
數學堂歐歐係到教人改返d數^^
放學下雨,,所以去左練體能,,好攰喔!!
練防手的時侯,笑死我!!我防昭昭,,佢係禁爆係禁爆都係企係同一個位,
笑到我碌地了,,練到5點半就走了^^
多麼蠢的蠢豬,, |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
| 愈黎愈憎佢,, |
今日方包請假,,得我同圓形返學了,,
今日唔知點解好似好唔舒服,,,
愈黎愈憎張嘉偉,,好似自己d野岩哂禁wo,行開啦,,
好似同佢有親禁,成隻死狗禁痴埋黎,,
上地理堂都唔想同佢坐,,自己坐埋一邊好過,,
要聽地理了,,但係聽黎聽去都唔知佢講緊咩-0-,,
跟住放學,,睇個ms,,嘩,低b的,,射波射到禁鬼準,,
好彩佢d3分波唔及我姐>.<
跟住就走了,,去左體育館到睇波,,
唔錯唔錯!!!
禮拜日學界3點開波!!好想快d到丫..
沒有袮,,那有我!!!!
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 29 | » |