
|
2007 年 4 月 28 日 星期六 ................` 應承LP`8``點起身去佢屋企架MA` 但系鵝刀系10點9``先起身- -``....` 算LA,,去吾到LP``到LA,,去到天水圍就要去搵佢個fd蚊仔啦,, 蚊仔1`點等緊,,`但系鵝地上錯輕鐵``,搞到1點9`先至搵到- -` 之後3人行` 去左唱k-v-" 把聲沙左,,仲要有淡- -..搞到今日好多首獨唱果陣刀有D`走音-3-..` 哎-3-..`算LA`遲D把聲好番+冇淡再去唱過!!` 唱完K, `之後行番去西鐵站到,,`蚊仔就走左LA,,` 之後先知冇錢搭-3-,,之後就買票LA-番到天水圍仲買左個南瓜提子面包,,` 跟住LP`又上左去拎錢俾我搭車LA,,又用LP D錢- -..哎,,`` 愛死梨LP>3<``,,xP!` |