今日起身,媽咪同家姐都出左去... 我就開電腦,msn又無咩人on喎... 開左跑玩,玩玩下就同麗+祥一齊玩... 肚餓就煮野食la,點知煮煮下整親隻手指... 超......痛......a...... 我同你再唔係FD?? 1c再無我地這好朋友??