| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 2008 年 5 月 28 日 星期三  |
2008-05-28  |
|
今日派番上堂畫ga畫呀..
我畫得係唔係好樣衰呢-.-?

佢地係到做咩呢@@?

傻婆又係到做咩呢??

係一間野睇倒ga..ha-v-

好想要呀-3-

我之前以為唔見左..
thx牙電幫我搵番呀>3<

今日又幫b仔影左d(想)(想)..


|
|
|
|
 2008 年 5 月 27 日 星期二  |
2008-05-27  |
|
今朝b仔訓緊教果陣影ga..好q呀..

牙電係學校比左e個我食..好味呀=]

今日係班房見倒ga..你地估下咩黎..

放學同飯蕉,傻婆,仲有一個fd去左..
我地去m記果陣見倒..
佢個咀好頂隱- -""

呢d好q呀=]


我,飯蕉,仲有個fd買左麥旋風食..傻婆食果個..麥旋風好味呀>3<

跟住飯蕉佢話買d野..傻婆都佢又去睇..

番屋企之前我仲買左d糖..好味>3

番到屋企影ga..


|
|
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 35 | »
|