WA!!!過到黎終於可以做到第一個同好朋友講生日快樂既人啦~(因為時差關係)HAHA!!原來都幾開心~
係MELBOURNE過既假期真係好無聊呀!!都唔知有咩可以做~都係去下朋友家玩~不過都有去食BUFFET!!我諗係最開心嫁LA!!因為有得食~個到都係食下海鮮同埋DESSERT!!都幾好食啦!!仲有食佢D 燒鵝,三文魚(不過都幾薄下),壽司ect~因為好耐無食過LA!!唔算好多野食~但係都OK!!間餐廳都幾有情調!!
不過最近有個朋友好唔開心~希望佢可以快D好返啦~唔好傷心咁耐~
琴日收到成績啦!!!無想像中差~但係都唔算好!!可能有比較吧!!要加油呀!!!唔可以放棄呀!
好SWEET既DESSERT!!!唔可以食太多!!如果唔係食唔到其他野~HA!!
靚唔靚呢??食到DESSERT先記得要影低留念!!!(太忘我LA)

我好想食曬佢嫁~不過胃有限~HAHA!! |