今日打機打到6點半...同嘉慧傾電話...條八婆係甘申淫...都唔知佢係唔係硬膠的=],勁想cut線,,,係甘話好痛呀好痛呀,,,智章,,,傾左矛幾耐就cut左線...,,,食野,,,,沖涼....而家仲打緊日記添,,,嘰嘰...今日有少少嬲(你)呀,,,成日都掛住打機,,,唔理禾...
今日成日就係同,5+2∼小海龜,亞晴.楊寶康.同埋你...1齊打機...勁開心...^^"