Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!

   

 

 

kablog723
暱稱: >/w|Nは♥子!',,|
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日快樂*
休閒日子'
赤柱1日遊*
雨天
回歸日*m*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
屎之XG*
洋h0i*-XG
哩*----XG
婷*---XG
菜丸*----XG

 

                                                                  
懶熊`!-MoON*                                                                                                          

        

2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天



 

新年快落`!!

新年快樂`!逗左幾多$$$.
逗得吾系好多`!=3=
用d $$$去淨頭髮`!?
用d $$$去買新衫`!?
用d $$$去唱新K   `!?
用d $$$去睇新戲`!?
用d $$$去買新鞋`!?
用d $$$去買新袋`!?
用d $$$去買 NDS `!?
用d $$$去買新書`!?
用d $$$去買新碟`!?
用d $$$去買MP4  `!?
用d $$$去買電話`!?
用d $$$去買眼鏡`!?

12個吾同夢想,,,,,
你會做邊樣先`!?
定系儲起d $$$..
hmm............
我會做第1樣先,,
因為我覺得髮型系緊要..
如果個髮型好樣衰的話..
刀會覺得果個入吾帥耶`!
跟住,,,
我會買新書,,,,,
實在...超囍歡里牙----書
特別是小說,,
可`!!
早陣子, 在煲《花樣》時,
發覺吳尊同汪東城很帥`,
旦系吳尊同關智x  好似樣, .
似到爆燈,,,
旦系吳尊好像帥些..

相似度-  90℃

帥人真系棒...   [  我想牙哩刀系這樣想,  ]
究竟世界集中帥人的地方系邊度`!?
真的很想去闖闖,..


刊登時間︰2007-02-20 02:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]