新年快樂`!逗左幾多$$$.
逗得吾系好多`!=3=
用d $$$去淨頭髮`!?
用d $$$去買新衫`!?
用d $$$去唱新K `!?
用d $$$去睇新戲`!?
用d $$$去買新鞋`!?
用d $$$去買新袋`!?
用d $$$去買 NDS `!?
用d $$$去買新書`!?
用d $$$去買新碟`!?
用d $$$去買MP4 `!?
用d $$$去買電話`!?
用d $$$去買眼鏡`!?
12個吾同夢想,,,,,
你會做邊樣先`!?
定系儲起d $$$..
hmm............
我會做第1樣先,,
因為我覺得髮型系緊要..
如果個髮型好樣衰的話..
刀會覺得果個入吾帥耶`!
跟住,,,
我會買新書,,,,,
實在...超囍歡里牙----書
特別是小說,,
可`!!
早陣子, 在煲《花樣》時,
發覺吳尊同汪東城很帥`,
旦系吳尊同關智x 好似樣, .
似到爆燈 ,,,
旦系吳尊好像帥些..
 
相似度- 90℃
帥人真系棒... [ 我想牙哩刀系這樣想, ]
究竟世界集中帥人的地方系邊度`!?
真的很想去闖闖,..
|