懶熊`!-MoON*
hiHIHIhi,.聖旦過完了,/*不過我期待除夕更多
因為除夕夜會熱鬧d`,, 可惜我要`勾`係屋企
我有病`!!..氣管炎
連排球刀冇得打`.
好鬼`橙`!
那次同MoOn去kk/*
.*笑o咀`
我地唱派對動物`//超搞笑`
不過同佢地玩真係有1樣野好開心*
冇講邊個唔妥邊個`//
因為我真有1人好唔妥`---
不過又吾會好明顯憎--
算吧耶`
費事講lu..
未ADD我既FDS請cc ↓
[email protected]
[email protected] ↓
只限於超好FD
88 lu`//*
刊登時間︰2006-12-29 02:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]