白色情人節快樂=]
朝早上左人地屋企補maths,,,5粒鐘數真係好痛苦xd
但總比自己一個溫好...
去搵蘇蘇,,之後去買野飲,等左8個字xd好甜好好味!
有個傻仔黎左,之後等野飲個陣不停玩,,,好不雅xdxd
去演藝,兩個傻仔聽一個傻仔話係灣仔落車xd
但其實應該係金鐘落車haha...
之後就行去大會堂,,,比d唔認輸既人搭膀頭!!!!
好過份牙!!!xdxd明明輸左要比我吱,我輸就比佢搭膀頭!
玩左出汗,真係好誇張!!xd去左廣場坐陣,玩遊戲xd
等埋roey同chris個fd就入場,,,,,人間煙火!
講真,唔知係我攰,戲太悶定係我睇唔明...我想訓教xdxd
不過其實應該幾好睇既haha....之後去旺角食野先返屋企
|