車の日記
在一起看每齣戲 在一起嘆每口氣
再細常 同偕到老的況味
每分鐘也抱緊你 沒有一秒共你別離
還攜手看著生與死
kacarman
暱稱: 阿CaR
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-12
2010-02-25
2010-02-07
2010-01-01
2009-12-27
文章分類
全部 (500)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蘇蘇既日記_BU
YOyo既日記_BU
LeNNY既日記_BU
LilY既日記_BU
朗仔既日記_BU
珠既日記_BU
晴既日記_BU
儀既日記_BU
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 500
留言總數: 176
今日人氣: 4
累積人氣: 19067
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


2009-3-14 分類: 未分類

白色情人節快樂=]
朝早上左人地屋企補maths,,,5粒鐘數真係好痛苦xd
但總比自己一個溫好...
去搵蘇蘇,,之後去買野飲,等左8個字xd好甜好好味!
有個傻仔黎左,之後等野飲個陣不停玩,,,好不雅xdxd
去演藝,兩個傻仔聽一個傻仔話係灣仔落車xd
但其實應該係金鐘落車haha...
之後就行去大會堂,,,比d唔認輸既人搭膀頭!!!!
好過份牙!!!xdxd明明輸左要比我吱,我輸就比佢搭膀頭!
玩左出汗,真係好誇張!!xd去左廣場坐陣,玩遊戲xd
等埋roey同chris個fd就入場,,,,,人間煙火!
講真,唔知係我攰,戲太悶定係我睇唔明...我想訓教xdxd
不過其實應該幾好睇既haha....之後去旺角食野先返屋企






訪客留言 (返回 kacarman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]