近排真係好有問題,又訓唔到教,又胃痛咁... 其實真係好耐都冇咁痛過架喇T^T真係好痛... 不過好多謝朋友問候,,,SO SWEET=] 我以為你會....點知無T^T 近排又成日提住夢想,理想...我都想快D搵到.. 點先可以係一星期內搵到!?仲要明確清晰!? 好冇方向牙宜家,,,又開始諗升中六為咩... 不過都係讀左先算啦XD 我驚T^T你會唔會真係做!?