車の日記
在一起看每齣戲 在一起嘆每口氣
再細常 同偕到老的況味
每分鐘也抱緊你 沒有一秒共你別離
還攜手看著生與死
kacarman
暱稱: 阿CaR
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-12
2010-02-25
2010-02-07
2010-01-01
2009-12-27
文章分類
全部 (500)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蘇蘇既日記_BU
YOyo既日記_BU
LeNNY既日記_BU
LilY既日記_BU
朗仔既日記_BU
珠既日記_BU
晴既日記_BU
儀既日記_BU
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 500
留言總數: 176
今日人氣: 5
累積人氣: 19073
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


去左倒數 分類: 未分類

尋一早就返左DRAMA...都幾好玩∼

小魚個BAG勁型∼係JACK....KA”

THEN排返DD我地唔係咁熟既戲啦∼就放LUNCH

同蘇蘇,欣,宜,盈,蘇麗賢一齊去左7仔食∼∼∼

跟住BZ早左就係度打波啦∼勁正牙><”

之後RUN一次∼勁好玩!BUT有DD亂∼唔記得D台位∼KA”

有一度係話我攞到查理個簽名∼之後勁開心囉∼

我都唔知自己乜事囉∼傻左咁....好似真係好HAPPY咁啵...

KAI左牙....KAKA”

之後講下野咁....都3點半喇∼同欣即刻行去車站搭車返小學

佢地完左聖經分享...咁就分GP啦∼我地個GP又多個女仔加入喇∼

哈哈”我覺得佢個名好靚...恩祈<<<<唔錯牙KA”

THRN就落左去打波∼哈”又打喇∼之前YOYO話黎同我地一齊倒數

YEAH!咁我返到屋企沖完涼∼就落去啦∼

同YOYO行去火車站...佢係咁傾電囉==”KA”

咁去左睇戲啦∼情癲大聖∼都勁好笑既∼

之後又話去食吉野家喎∼又話多人唔食∼之後呆左陣∼

話去食大家樂啦∼去到同我地講話∼我地收工喇∼==”

THEN話去大快活啦∼又話唔食得∼之後去左邊個間∼

又話多人啵∼又去返大快活∼睇下食咩個陣∼==”佢收野∼頂....

之後就去返左邊個間食喇∼都食唔晒∼

之後∼係度計數.....==”我計到KAI左..KA”

後尾都計得掂...YEAH!THEN去左公園坐>>>悶!

THEN穎穎打左黎∼同佢傾!KA”勁攪野!

之後無啦啦係度話3,2,1,0...軒軒又話唔係啵∼

0個陣就放煙花∼THEN即刻彈起身!1月1LU∼BUT無咩FEEL啵∼

THEN YOYO黎我度訓∼

佢係度玩電腦...我抄埋D IS∼跟住軒軒佢地打左黎∼

傾>>>>>>>>>同埋穎穎傾...

跟住唔小心CUT左...穎打返黎∼比我阿爸發現左==”

THEN同YOYO傾左陣就訓教喇∼之後佢同我阿媽,阿爸去清遠...

6:30走...我都想去架><”BUT都未溫書!唉唉”

之後我又訓返∼訓到10點><”次次咁夜訓都係10點起身∼勁野!

一陣仲要溫書牙><”要加油加油加油!!!!!!

X1000000000000000000000000000000






訪客留言 (返回 kacarman 的日誌)


麟 於 2006-01-02 12:09 AM 發表:
新年快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新一年快快樂樂!
Posted at 2006-01-06 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]