尋日阿媽去完旅遊返黎>>>買左部MP4比我KA”
唔識用囉==”
今日返學>>>第1日返牙YEAH!
DT勁無聊”THEN中文幫我地溫書∼PTH到我考試
都OK易...綜人又係悶”呆坐1粒鐘”
放LUNCH,正><”跟住無啦啦比人玩囉∼我地....
比人拎左個BAG囉....勁慘!一日都係軒軒><”
THEN數學...勁憎佢囉∼係咁係度教教教”
英文....唉唉”
之後穎陪我落左去交家長信<<<<THEN又上返去拔尖∼
溫書<<<正”
之後同軒軒,穎,珠一齊去BUS STOP!
今日溫科學∼加油加油!
|