個日記改左D野”覺得點!?
E兩日都係考試...都OK∼BUT英文就唔多掂!!
勁難囉∼E家黎睇∼死左一科<<<<
E家係度搵緊哈利D相∼正正”尋日都搵到好多∼一陣PO比你地睇∼
唉唉”無心機溫書牙∼放左返黎∼都係沉迷於哈利><”
一陣要溫書喇∼今晚約左佢地煲粥∼哈”
孖仔<<<<邊個係喬治邊個係弗雷呢!?有埋邊名∼正正”
E個係木透<<<型仔同埋超勁”
榮恩同哈利<<<勁得牙!!!
妙麗牙!靚女....
哈”正野∼仲有好多好多精華相∼想睇要我SD比你∼
比多一張你地∼3個主角....