好耐無打日記喇∼BZ E排都唔係成日都ON牙....
有冇掛住我牙><”!?KA”
E幾日都考試∼唉唉”我諗都唔係咁好喇∼
岩岩食完LUNCH....係學校個陣∼∼同穎,珠,婷係圖書館度玩!
正!!!聽日考PTH,中文COM同科學重考<<<<都幾易牙∼
PS:今日中屎”識牙><”哈”
係唔識一題<<<BZ無睇到==”KA”