今日8:3起身∼沖左涼∼攪到9:15∼勁驚遲到囉∼
咁即刻打比盈約佢返∼搭小巴個陣見到茵....
返到去阿堅都未返到....咁欣,宜又返到喇∼
佢地個PENFD寄左好多野比佢囉∼外國人好NICENICE牙∼
THEN阿堅返左黎就玩左D GAMEZ啦∼
”雞神話”同”波拓拓”<<<<好玩爆牙!!!
跟住就開始排第2場∼有我份牙!哈”
改左好多野∼BUT我都覺得好左好多∼阿堅排都幾好玩牙∼
阿堅係完完全全比我地玩既....正呢∼
RUN左次就放左LUNCH∼同蘇蘇,盈,欣,蘇麗賢去左7仔食野∼
之後就返左去喇∼同蘇蘇佢打羽毛波KA”勁好玩!葉嘉晞好勁牙!
跟住玩左一D放鬆既GAME∼好舒服牙><”
THEN又玩左3個動作個個<<<唔知叫咩名∼BUT好玩!
THEN就RUN多一次第二場∼BZ要比返廖氐姊弟睇∼
有腸仔帶住好似好DD咁”THEN就排第3場∼
我係度訓教∼聽MP4....之後廖氐過左黎同我傾計∼就無訓喇∼
傾左好多野KA”BZ之後一直都冇我地份既∼
4:00放人∼MISSWONG帶左佢個BB黎∼好我意牙><”
咁就返左去啦∼我同盈陪欣去左沙角間漫畫鋪度睇啦∼正囉!
返到屋企就睇童夢...個故事真係真係好正!
講一個細路想做個大人∼之後整左D藥入身體∼就變左做大人∼
之後點∼就唔知LU∼BZ仲未睇晒∼咁我就整蛋糕啦∼好味牙><”
食左飯就去左行花市∼無乜野睇∼毫無特別囉∼一DD新意都冇牙!
之後去左買鞋<<<<去左食乳酪∼正牙∼今次食無生果個隻∼
又睇左電話個D∼見到PSP牙><”好想要一部囉∼老豆買比我牙>”<
KAKA”用黎聽歌睇MV∼正到爆燈牙!!!!!!!
PS:好想要送PSP>”<
PS:我真係未見過D人咁Q低BB囉∼
無啦啦話9我∼唔好白痴啦....
無啦啦又係度發脾氣囉∼阻到你個屎忽咩!屌...
真係唔多想爆粗囉∼但係真係忍唔到囉∼唔該你遁SAVE DD啦!
日日係咁嘈我∼你唔煩∼我都煩啦∼係咪牙!?
放親假我都係11:30訓啦∼尋日又唔係遲喎...
11:00都唔知有冇∼就係咁係度嘈我∼又話我阻你∼
你係咁夠薑牙!出去廳放牙笨7!!!
E家又係度發晒難咋咁喎...阿媽仲以為我話你囉∼唔該!
宜家我係一粒粒聲都冇出過牙!係你不停不停係咁9UP咋木咀!
阿媽又以為我話你喎....扒佢個街牙!
E家都真係唔知邊個唔岩囉可!?阿媽話我個陣又成日加把咀埋黎∼
係度話9我∼仆X啦∼我忍你!!!!!
|