1/10
今天出席李氏飯局,,,,同表弟妹打左陣機!
我真係屎到爆牙!!!!=口="
佢地玩大富翁個陣,,,不停咁大叫!!!咩事!?
勤爺:::智障一家親,,,,xd"
2/10
與契媽,舅母一家到了大尾篤BBQ,,,
好味好味好味!!!!XD"燒完就同哥哥佢地踩單車,,,
我係慢到,,,好慢囉!!!=="勁耐先返到去,,,
要哥哥係咁等我!!!仲要跌左落街TIM,,,,
攪到D手腳"如"晒!!!之後去舅母屋企!
晚上到酒樓食飯,,,好耐好耐無見既婆婆都黎左!
最後2哥哥教識我玩10 15 20,,,
我真係蠢到不得之了牙!!!!玩左陣又唔記得點玩=="
|