今日聽了講座,,,真係悶到爆開牙!!!
P.E玩標槍,,,同明明,WING,欣,珍E玩+笑!
真係笑死了!!!!!!!明明是""嫖后"""!?哈"
ENG男外籍老師黎左,,,好似好惡咁!!!!
數學又要小測,,真係好唔得牙我!!!死晒!!
LUNCH WITH明明,WING,琪,詠
去富貴食,,,,好味!!!飽到不得了!!!!
DT都幾好玩!!!!放學就走了,,,去中銀入錢俾JENNY!
晚上隔離屋的姐姐來了!?傾補習D野!!!
終於連自己都忍受唔到自己既數學同英文喇!!!!
希望攪得掂啦!!!唉"""加油牙李敏!!!!!!!!!!!!!
PS:次次同別人講ED野都有D想喊想喊咁,,,
|