今日返學,,,無乜野!!!misswong好似話撞親個肚!?
諗全食河合居,,,點知多人到爆牙!!!之後要去美味居!!!
放學,,,沖涼食飯,,,同欣去理大!!!!!!!!!!
<<<過海隧道!!!靚!!
跟住搵jenny!!!好靚牙頂cap!!原來真的好多人去睇架!!!
點解我當初唔買張飛呢!?=口="
<<<ilubtv cap,,,係想要tee
之後係理大行黎行去!!!好靚牙真係!!!好想入去讀!!!
<<<黑左d"""但都好靚!!
行黎行去個時覺得自己大個左!!!!哈"
跟住我返新城市搵媽媽爸爸,,,買左件外衣!!!
中秋節快樂!!!!!!!!!!
|