今日MISS WONG又無返!!!好似話,,,,XXXXX
IS堂切豬心,,,勁核突!!!開頭唔係好敢望,,,
但之後見到明明一手"喇"起佢,,,
羅詠婷又敢切,,,,我就攞左個手套玩埋一份
明明張D豬心切到一片片話要整刺身=W="
之後MISS馮話呢度唔係廚房,,,唔好亂咁切
又話要畫圖!!!明明個組可以點畫呢!?
LUNCH去歡樂食,,,,好味+飽!!!
中文堂,,,魚佢地稱之為"怪物"既人黎,,,
佢講野勁好笑囉!!!好似有舊野係個喉嚨度咁!!!
跟住我地問佢係咪喉嚨痛,,,
佢:::我冇喉嚨痛,,,係有少少敏感姐(指住個喉嚨)
之後我話:::我無病,,,係有心臟病之MA!無事!XD"
笑死,,,,跟住返屋企聽903,,,今日有阿占同阿E!!!
無左阿奴好似怪怪的!!!
|