是日一早返學校開幹事會!!!!
很高興可以玩沙田匯演,,,,想做演員,也想做後台!
希望不會要我落"墟藝"吧=w="之後玩了聰明人遊戲xd"
玩了"紅綠燈"和"導師話!?"我是第3個聰明人!!哈"""
跟住,,,做了些即興的練習!!!很好笑!!!
跟其他會員說了比賽的事,,,好想快點排戲!!!>w<"
與cin去了7仔,,,燉奶真的好滑好味!!!!
回祖band,,,,和欣,雅麗溫聖經!似傾計多dd""哈"
之後上去敬拜,,,聖經問答比賽!我們拿了亞軍!
今天見到久違了的iris!!!瘦左好多好多!!!!
跟住見到matthew又咁勁笑囉!!!xd"
完了聚會,,到河溿食糖水with家兒,欣,juile,雅麗,丁茵!
係咁傾擇偶條件囉!!!!ha"""我們真是可以傾好耐的!
傾傾傾,,,,傾到6點幾先走!!!
ps:識了一個又鍾意占又鍾意fama的同志!太好了!
|