kachun10009
暱稱: 家俊
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-03-02
2008-02-27
2008-02-25
2008-02-23
2008-02-22
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 583
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


2008-01-19 分類: 未分類

今日冇出街 !!
成日同俊傑玩跑,,
原來俊傑咁勁 =]
到左晚上先出街咋 ..
我地冇野做 !!去左接黎頭,,
黎頭個執波仔 ,,
比錢去執波 ..不如唔好打啦 ..
接完佢 ,,跟住黎頭拎左我部NDS玩左勁耐囉 !!
我地又去左波羅X傾計,,十一點半到回家 =]



2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


2008-01-18 分類: 未分類

考試第四天 ..

今日考IH..
都幾好 =] 識好多下"
放學去左肥波打牌,,
肥波嬴我23蚊囉 ,,
跟住呢!!走果陣唔知咩事 ,,
肥仔勁緊張 ..見到邊個呢!!
晚上出左街 =] ..
呀金 ..呀PLAY..蛇明 ..俊傑..肥仔 同埋我
去左波羅X傾計 ,,十一點半到回家"


THE END



2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


2008-01-14 分類: 未分類

呀沈 ..=]   原來120磅 ,,


唉..都係唔好講 ,,聽到都驚

今日早左返到學校 ,,唔洗早會..
冇咩野做,,數學堂個死人陳陸開好鬼煩,,
不過今日都聽返之前唔識果D ..
放左學 ..就即刻返左屋企 !!
玩星夢=  ="而家都幾勁下,,
玩左一陣就溫中文,,溫左幾粒鐘..
補習又溫..而家識晒LU ,,好開心 =]

THE END =]



2008 年 1 月 12 日  星期六   陰天


2008-01-12 分類: 未分類
今日又放假 ,,
11點到起身 ..玩星夢 =]
玩左好耐 ,,跟住同左肥仔..呀PLAY..蛇明去食M記 ,,
周圍行 ..勁無聊WO''
五點咪返屋企打機囉 !!
做左星任 ..
夜晚婆婆生日 ..去左食飯慶祝''
食完飯去左搵呀PLAY同肥仔 ..又上左雅寧苑傾計,,
肥仔又勁早走囉 !!搞到得返我同呀PLAY兩個 ''
我地去左行西灣 ..行左個幾鐘到 都幾開心,,
跟住送左呀PLAY去到豪澤閣樓梯果到 ,,
自己就返左屋企LU ..


2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


2008-01-11 分類: 未分類
今日好開心 ..教師發展日唔洗返學''
早上比肥仔的電話響醒 ,,跟住打機啦..
到左二點幾果陣,,呀PLAY打黎叫我出街 ,,
本來去食野的 跟住無野做搵左肥希..
同埋佢一齊食野,,跟住打波..
打波果陣肥希係咁提起D野呢!!勁搞笑WO=]
打完波返屋企打機..食飯 ..
八點去補習,,補完就左蛇明..呀PLAY..黎頭去左公園傾計..
跟住到左十點到洛左碼頭買野食,,買完就行西灣 ..
我地係西灣坐左係到啦,,黎頭又黎料..係咁講婷婷囉
都唔知佢想點..不過聽佢講野真係好搞笑=]
跟住無啦啦又諗..我真係唔想大個,,我驚大個會冇晒D朋友''
不過都傻既''都唔會啦,,但係唔知點解都有D驚驚地
跟住屋企打黎..差少少到十二點就返到屋企LU=[


同學..就黎考試啦 !!大家唔可以當平時咁玩架啦 ..
認真溫習 ^^


THE  END=  =''