| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 11 日 星期一  |

| 2006-12-11 |
今日要練習戲劇...用lunchtime d時間,搞到我無左lunchtime d時間-,-今日放學要去柴灣公園足球場練波,
我同周育棋都唔記得左帶衫,於是返屋企拎..拎完一齊去柴公練波。5點20分要去到,去到勁無聊..係到射下波,
射到6點幾走左。返到屋企勁累,今日仲要好多功課做!
做功課喇!
現在報時9:00p.m.
|
| 刊登時間︰2006-12-12 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 10 日 星期日  |

| 2006-12-10 |
今日2點幾起左身,跟住3點幾落左去踢波,踢踢下無踢到,去左買野飲,買完野飲返黎就在細場踢波。
踢到6點15分就入左去大場踢,踢到6點40分就返屋企,返到屋企6點50分,咁岩阿媽打電話黎,
好彩我返得黎早姐。
又係時候做功課喇!
現在報時7:25p.m. |
| 刊登時間︰2006-12-10 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |

| 2006-12-09 |
今日1點幾起左身,2點半就落左去踢波,本來同班人踢緊,佢地有波,粒波超難踢,跟住佢地走左,無波踢,後來汁到粒波,
跟住我地踢喇,踢踢下爆左=-=跟住無波踢,後來大家合錢買左粒「火車頭」黎踢。踢到7點15分先踢完,今日踢得勁
HI,個場空哂得我地係到踢,踢足幾粒鍾。返到屋企勁累..8點幾打比王嘉浩問佢落唔落去Y記打乒乓波,跟住佢話落。
打到9點佢走左,後來荔枝黎左Y記同我打乒乓波。打到9點45分就無打到,返屋企。
現在報時12:20p.m. |
| 刊登時間︰2006-12-10 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|