今日上電腦堂..有自由上網時間個時..
我旁邊個個傻婆..超大聲.話我有哂全班既msn
傻傻地既佢=.=
同埋呢..得覺得依嘉個個新排隊方式唔錯
層層都有2個老師係到幫風紀掃人..
仲仲有..記住風紀等於半個老師
好似講到風紀好勁咁..有少少自豪
留住咁多先啦...88
今日既功課比較少..
可以休息一會兒..
羽毛球miss 返黎啦,超好阿...
佢教波超好阿..
同埋佢唔知打唔打波呢!!!!我好想見到佢打阿∼o∼
唔講咁多..做功課
今日..個日記岩岩開
唉..
成幾樣功課.....
都唔知入4D係好定壞..成績又唔係好..
可能今晚要12:00先可以sleep..
唔講住..做功課